Czytaj teraz
Więcej
    Komentarze
    Nie dość, że wygląda jak wilkołak, to ma najbardziej obciachowe hasło i to z błędami !
    już oceniałe(a)ś
    3
    0
    Hmm, dobry w jakim sensie? Jako człowiek? To raczej kłóci się z tym, w jaki sposób Pan Milcarz potraktował w czasie debaty w Koronie, jednego z pytających właśnie o jego kampanię reklamową pod przykrywką reklamy kieleckiej kranówki. Przypomnę tylko, że na plakatach reklamujących kielecką wodę widzimy uśmiechniętego Milcarza. Tak się składa, że w czasie kampanii budzi to ogromny niesmak ponieważ wodociągi to spółka miejska a nie prywatna firma prezesa. Poza tą oczywistością, twarz tego pana w żaden sposób nie zachęca do niczego i jest raczej marnym pomysłem na reklamę. Kurczę nie kojarzę żeby jakakolwiek woda miała plakaty reklamowe z twarzą prezesa. Zazwyczaj na zdjęciach widzimy piękne kobiety, zdrowe dzieci albo całe rodziny...
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Każdy jeden jest tak dobry jak papier który przyjmie wszystko a po ewentualnej wygranej to nie ja to kto inny a najlepiej czego to od mnie chcecie dziady
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    Odpowiedź Henryka Milcarza:

    Szanowna Pani Redaktor,

    ze zdziwieniem i lekkim rozbawieniem przeczytałem na Państwa stronie internetowej wyborcza.pl/kielce artykuł red. Angeliny Kosiek „Wybory 2018. >>Głosuj, bo dobry<<, czyli jak kandydaci przekonują wyborców".

    Autorka zarzuca mi, że w sloganie wyborczym „Głosuj na Milcarza bo dobry” „prezes Wodociągów Kieleckich zapomniał o przecinku”. Otóż wcale nie zapomniałem, lecz jest to celowy zabieg marketingowy. Pisownia mojego sloganu oparta jest na wiedzy ugruntowanej w praktyce i w pracach teoretycznych dotyczących przekazów reklamowych, sloganów i haseł. Żądzą się one innymi prawami niż tylko ortografia, w tym zasady interpunkcji. Specjaliści od PR wręcz zalecają rezygnację ze znaków interpunkcyjnych w hasłach reklamowych, aby uprościć przekaz. Krótko mówiąc, skuteczność przekazu ma tu pierwszeństwo przed interpunkcją.
    Dodam jeszcze, że w tym samym artykule autorka cytuje slogan innego kandydata, którego osobiście cenię, „Ja obywatel” i nie zarzuca mu braku przecinka.
    Kończąc, zauważam, że żaden ze sloganów wyborczych nie kończy się kropką!
    Poniżej opinie specjalistów:
    „Oprócz używania w tekstach wielkich czy małych liter, należy pamiętać także o interpunkcji. Oczywiście w tekstach dłuższych należy stosować wszelkie zasady ortograficzne i dbać o interpunkcję. Jednak w tytułach, nagłówkach i hasłach reklamowych warto usunąć przecinki czy kropkę na końcu, gdyż często wpływa to na zwiększenie prędkości czytania i czytelnik nie robi naturalnej przerwy, gdy napotyka znak przestankowy”.
    Źródło: „Teksty reklamowe: Wielkość liter, przecinki, kropki, wykrzykniki.”, www.signs.pl

    „W tekstach copywriterskich (treść reklamy czy mailingu), można interpunkcję potraktować nieco swobodniej, a mówiąc wprost – zrezygnować z niej tam, gdzie jest to możliwe. Nagromadzenie przecinków, średników i kropek zaciemnia bowiem obraz całości i przekaz staje się paradoksalnie mniej czytelny”.
    Źródło: „Po co reklamie interpunkcja?”, www.skuteczne-teksty.pl.

    Z wyrazami szacunku
    Henryk Milcarz
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Tzw „politykom” proponuje obejrzeć film V jak Vendetta ze zrozumieniem a jeśli nie zrozumieli to jeszcze raz i jeszcze raz a w szczególności tym z sekty PiSS
    już oceniałe(a)ś
    0
    0