Wojciech Habdas (Targi Kielce)
1 z 8
Dla rodziców i celebrytów
532 firmy prezentują w Kielcach produkty dla najmłodszych. Wśród nich znajdują się i takie, które ułatwiają życie rodzicom, a także wykorzystywane chętnie przez celebrytów.
Wojciech Habdas (Targi Kielce)
2 z 8
Elektroniczny wózek
W zależności od etapu życia, dziecko potrzebuje innego wózka. Dla noworodków dedykowane są wózki gondolowe, natomiast dla nieco starszych spacerowe. Dlatego większość producentów oferuje tak zwany produkt dwa w jednym, a czasami nawet trzy w jednym. W tych ostatnich typach wózków można wpiąć do ramy także fotelik samochodowy. Takie rozwiązanie już w wielu przypadkach stanowi standard.
Wojciech Habdas (Targi Kielce)
3 z 8
Gdy rodzic zapomni o hamulcu
Aby wyróżnić się na rynku producenci stawiają na nowoczesne technologie. Jedną z takich innowacji wprowadziła firma iBebe w modelu i-Stop. - Jest to wielofunkcyjny wózek z unikalnym elektronicznym systemem hamowania i-stop Auto-Braking-System. Celem tego systemu jest powstrzymanie poruszania się wózka, nawet jeśli rodzic zapomni zastosować hamulec. Dzięki temu wózek nie zjedzie samodzielnie z pochyłości, i ochroni dziecko przed niebezpieczeństwem - tłumaczy właściciel Arkadiusz Łęgowik. Ten model wyróżnia waga ledwie 12 kg oraz cena, która waha się od 2500 zł do 3000 zł. Co ciekawe, taki wózek jest popularny wśród celebrytów. Wybrały go dla swoich dzieci np. modelki Marcela Leszczak i Paula Tumala.
Wojciech Habdas (Targi Kielce)
4 z 8
Oczami dziecka
Noworodek w pierwszych tygodniach życia ma osłabiony zmysł wzroku i wszystko widzi w sposób rozmyty, dlatego marka Lulu Design stworzyła kolekcję, w której wszystkie akcesoria są w kolorach bieli i czerni. Idealnie wpiszą się w nowoczesny i elegancki wystrój, a przy tym są bardzo funkcjonalne. Wśród produktów znajdziemy tekstylia, zestawy kąpielowe oraz wyprawki dla noworodków. A także np. wanienki z matą antypoślizgową, czy siedziska z przyssawką do kąpieli dla starszych dzieci.
Wojciech Habdas (Targi Kielce)
5 z 8
Nowość znanej firmy
Firma Chicco na targach prezentuje swój najnowszy produkt - Chicco Baby Hug 4 w 1. Jest to łóżeczko, łóżeczko z regulowanym siedziskiem, fotelik i krzesełko do karmienia z przewiewnymi bokami. Produkt posiada podświetloną ramę, która wydaje różne melodie. Do modelu można dokupić moskitierę lub przewijak.
Wojciech Habdas (Targi Kielce)
6 z 8
Powrót do tradycji
Wśród aktualnie obowiązujących trendów w branży dziecięcej dominują kolory i wbrew stereotypom są to mocne i zdecydowane odcienie szarości, czerni, grafitów i bieli. Są jednak firmy, które na przekór tej nowoczesnej modzie wracają do tradycji, tak jest w przypadku firmy Mamo-Tato. Marka ta zajmuje się produkcją pościeli, ochraniaczy na łóżeczka oraz śpiworków do wózka. Wszystkie te rzeczy wykonane są w Polsce z bawełny, przede wszystkim w jasnych kolorach i typowo dziecięcych wzorach.
Wojciech Habdas (Targi Kielce)
7 z 8
Moda na turbany
Przełom na dziecięcym rynku modowym wprowadziła polska firma Looks by Luks. To producent turbanów dla dzieci i dorosłych. - Do stworzenia takiego produktu zainspirowaliśmy się na zagranicznych wakacjach, gdzieś to podpatrzyliśmy i pomyśleliśmy, żeby wprowadzić takie rozwiązanie też w Polsce - tłumaczy Marcin Luks. Nakrycia głowy nie tylko przykuwają uwagę, ale przede wszystkim chronią przed zimnem, czy słońcem. Występują w wielu wzorach i kolorach, a także cieszą się popularnością wśród celebrytów. Turban swojej córce zakłada np. Natalia Siwiec.
Wojciech Habdas (Targi Kielce)
8 z 8
Zaczęło się od królików
Przytulanki zaprezentowała firma Regnum, zajmująca się dystrybucją charakterystycznych zabawek marki Jelly Cat London. Pluszaki wyróżniają bardzo szalone wzory, takie jak filiżanka kawy, warzywa, owoce, cały morski świat w postaci krabów, krewetek czy fok, a także króliki. Pluszowych królików jest zdecydowanie najwięcej. Występują w kilku wzorach i kolorach, a co sezon część ich odcieni się zmienia. Aktualnie królują musztardowe oraz te w kolorze butelkowej zieleni.
Wszystkie komentarze