Więcej
    Komentarze
    Podano ty TRZY najbardziej obciążone ulice w Kielcach. Nie za bardzo kojarzę TO nowe skrzyżowanie na 1 maja ale chyba chodzi u to na wiadukcie i tam też jest ogromny ruch. Pewnie na Sienkiewicza jest najbezpieczniej. Inną sprawą jest ,że inżynieria ruchu drogowego to w Kielcach DRAMAT! Aut będzie coraz więcej więc nie ma się co obrażać na uczestników ruchu trzeba zaś wprowadzać nowe udogodnienia. P.S. Ostatnio widziałem na aucie nalepkę: KUPIONY ZA 500+ Słuszny trend!
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Krakowska to miasto i nie może tu być podwyższenia prędkości do 70 km/h ,to zagraża ludziom.
    @mcvie1 Co ty nie powiesz pewnie swoim rowerkiem zamiast ścieżkami jaśnie książę będzie jechał prawym pasem mimo że jest znak zakaz wjazdu rowerów , a potem olaboga bo coś się stało . Mylisz się ja codziennie jeżdżę Krakowską i prędkość 70 km/h jest ok inna sprawa ze np w okolicach Słowika ludzie przechodzą gdzie i jak chcą prosząc się o kłopoty
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @wolf01 ludzie przechodzą bo to jest miasto i tu mieszkają , to nie autostrada, oby kiedyś twoje dzieci nie musiały tam przechodzić samolubny cwaniaku.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @wolf01 A co mają robić ludzie ze Słowika idący na przystanek po drugiej stronie Krakowskiej, skoro najbliższe przejście dla pieszych mają kilkaset metrów dalej? Tacy jak ty myślą sobie zapewne: "niech kupią samochód".
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Na Krakowskiej pomogłyby zegary wskazujące za ile zmieni się światło(jak np. we Wrocławiu) i światła na przejściach dla pieszych, albo kładki. Ludzie gnają, żeby zdążyć na zielonym, później ostre hamowanie i wypadek gotowy. Rano osoby chcące przejść na drugą stronę totalnie zlewają się z szarówka poranka.
    @littlelaurie Po kładkach w mieście to sam sobie zasuwaj zwłaszcza zimą jak to nie dość, że strome to jeszcze niebezpiecznie śliskie, jak kierowce chcą to niech im robią co chwila dziury w tunelu by nie przeszkadzali, a świateł nie zrobią bo nie będzie jakieś piesze psuło zwiększonej prędkości na przerobionych uliczkach koniecznością hamowania już wymuszonego, bo tłumaczenie 'nie widzieć światła' policja już nie kupi. A zegary to dadzą tyle, że celowo będą się na nim wpieprzać a nie jak powinni hamować na pomarańczowym.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    tam gdzie jest najwiecej pojazdów tam jest niebezpiecznie ...ktoś tu odkrył na nowo ameryke
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Jak w takim razie ma się budowa lub rozbudowa nowych ulic na poprawę bezpieczeństwa ? Skoro efektu Brak pieniądze do Uni trzeba oddać ......
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Biorąc pod uwagę specyfikę ludności Kielc i fakt że połowa z posiadaczy autek dopiero w tym pokoleniu przesiadła się z furmanek do samochodów - to wypadków prawie nie ma... (za dwa pokolenia nauczą się korzystania z ulic i ruchu na nich...nawet jak jeżdżą autobusami to blokują na chodniku możliwość wysiadania pasażerów bo boją się że dla nich miejsca zabraknie...)
    @inkwizytorstarszy alw druga strona - piesi tez nie lepsi - mimo tego ze tyle lat juz po przeprowadzce ze wsi nadal chodza tak jak gesi ich prowadzily
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @oloros11 wielcy Kielczanie się znaleźli. Żałość i wioskowe teksty.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0